‘O Hayat Benim’in Nuran’ı tanınmaz halde!

‘O Hayat Benim’ dizisinde Nuran karakterini canlandıran oyuncu Yeşim Ceren Bozoğlu’nu görenler şaşırıyor.

'O Hayat Benim'in Nuran’ı tanınmaz halde! foto 1

Oyuncu Yeşim Ceren Bozoğlu, son olarak ‘O Yaşam Benim’ dizisinde Nuran karakterine hayat vermişti.

119
'O Hayat Benim'in Nuran’ı tanınmaz halde! foto 2

Dokuz Eylül Üniversitesi, Hoş Sanatlar Fakültesi, Oyunculuk Bölümü mezunu olan Yeşim Ceren Bozoğlu, ‘Doktorlar’ dizisiyle tanınmaya başladı, ‘O Hayat Benim’ dizisi ile de kariyerinde büyük sıçrama yaptı.

219
'O Hayat Benim'in Nuran’ı tanınmaz halde! foto 3

Ünlü oyuncu, O Hayat Benim dizisindeki rolü için tam 30 kilo aldı.

319
'O Hayat Benim'in Nuran’ı tanınmaz halde! foto 4

Dizi baştan başa fazla kilolarıyla ekranlarda irtifa belirten oyuncu, dizi bittikten sonradan bu kilolar dert oldu.

419

Oyuncu Yeşim Ceren Bozoğlu, son olarak ‘O Yaşam Benim’ dizisinde Nuran karakterine yaşam vermişti.

Dokuz Eylül Üniversitesi, Güzel Sanatlar Fakültesi, Oyunculuk Bölümü mezunu olan Yeşim Ceren Bozoğlu, ‘Doktorlar’ dizisiyle tanınmaya başladı, ‘O Hayat Benim’ dizisi ile de kariyerinde büyük sıçrama yaptı.

Meşhur oyuncu, O Hayat Benim dizisindeki rolü için tam 30 kilo aldı.

Dizi boyunca artı kilolarıyla ekranlarda doruk belirten oyuncu, dizi bittikten daha sonra bu kilolar tasa oldu.

Kaynak: Kadın Moda Sırları, Moda Trendleri

Leave a Reply

